Bacağı kasan ağrı

E*** D***

23 Kasım 2019

Merhaba Mahmut bey. Babama yaklaşık 3 ay önce dodex iğne yapıldı kalçadan orada ödem oluştu. Ödem azaldı ama orada hala Bi sertlik var gibi ve ağrı yaptığını bacağını kastığını söylüyor hatta ağrının femura ve alt bacak kısmına vurduğunu söylüyor kemiklere vuruyormuş ağrı. Özellikle sabah kalkarken ve yürürken kasıyormuş bacağı sabah kalktığında üzerine zor bastığını söylüyor. Bu ağrılar enjeksiyondan kaynaklanabilir mi? Ya da başka Bi sorun mu var?


1 cevap0 görüntülenme

Cevaplar (1)

Prof. Dr. Mahmut Kömürcü

Prof. Dr. Mahmut Kömürcü

Tıbbi Mikrobiyoloji

Sinir Kökenli Kas Ve Kemik Hastalıkları

Geçmiş Olsun hastayı görüp değerlendirmek gerekir. Bizim gibi kalça cerrahisi ile uğraşan bir hekimin takibinde olmanız gerekir. Daha detaylı bilgi için iletişim bilgilerimize "www.mahmutkomurcu.com" üzerinden veya doktor sitesinden ulaşabilirsiniz. Selamlar, Not:Toplum sağlığı açısından bilgilendirme amacı ile bu cevap verilmiştir. Hasta hakkında tedavi önerilebilmesi, ancak hastanın ilgili doktor tarafından muayene edilmesi ile mümkündür.

Prof. Dr. Mahmut Kömürcü
Prof. Dr. Mahmut Kömürcü

Tıbbi Mikrobiyoloji


Toplam Cevap

662

Branştaki Diğer Doktorlar

Prof. Dr. Ali Yağız ÜresinTıbbi Mikrobiyoloji
Doç. Dr. Gökhan AygünTıbbi Mikrobiyoloji
Prof. Dr. Tercan UsTıbbi Mikrobiyoloji
Doç. Dr. Nihal DoğanTıbbi Mikrobiyoloji
Bu Uzmana Sor