Hocam lütfen ama lütfen yardımcı olur musunuz
E*** K***
Hocam merhaba. Ben 23 yaşında erkeğim. Obsesif kompulsif bozukluk ( takıntı) hastalığı nedeniyle tedavi görüyorum. Psikiyatri ilaçları iyi geliyordu. Saçımın dökülmesi sebebiyle dutasterid prostat ilacı kullandim 2 gün. 0.5 mg. Dht hormonunu baskiliyor. Dhtnin baskılanması sonucu beyinde norostreoidleri etkileyegini gördüm. Bu ilaci kullanmaya başlayalı takıntım acayip artti. İlacin yarilanma omru ise 5 hafta. Sizce bu ilaç vücudumdan atılınca takinti geçer mi
1 cevap0 görüntülenme
Cevaplar (1)
Prof. Dr. Semih Keskil
Beyin ve Sinir Cerrahisi (Nöroşirürji)
Pediatrik Beyin Ve Sinir Cerrahisi
Vallahi benim uzmanlık alanıma girmiyor bu soru...
Diğer Sorular
Röntgen sonucu
18 Temmuz 2026Kendiliğinden beyin kanaması olur mu, belirtileri neler?
17 Temmuz 2026Omurga kırığı
16 Temmuz 2026Estetik olabilir miyim?
20 Haziran 2026Tehlikedemiyim
19 Haziran 2026Falksta 15x16x20 mm menenjiom lehine nodüler görünüm
14 Haziran 2026Sırt ağrısında patlamış fıtık denildi, kireçlenme çok mu?
12 Haziran 2026Branştaki Diğer Doktorlar
Op. Dr. Mehmet Serdar DikeBeyin ve Sinir Cerrahisi (Nöroşirürji)
Prof. Dr. Mehmet Erkan ÜstünBeyin ve Sinir Cerrahisi (Nöroşirürji)
Op. Dr. Oktay Melih İZDEŞBeyin ve Sinir Cerrahisi (Nöroşirürji)
Dr. Bashar A. M. AbuzayedBeyin ve Sinir Cerrahisi (Nöroşirürji)
Prof. Dr. Kemal HepgülBeyin ve Sinir Cerrahisi (Nöroşirürji)